onsdag 24 juni 2009

Varmt!

Jaha värmen frodas här i syd men som alla vet är jag inte så förtjust i den!! sol ska avnjutas med pilsner och bikini töser =)
fast med lite bus i poolen med Z är oxå kul

Såg sverige serbien igår vilken underbar fotbolls match synd bara att serberna skämmer ut sig med efterslängar inkastade föremål och annat. Men vi som spelat fotboll i många år och vet att så är det även i lägre divisoner när man möter balkan lag, där har man blivit hotad ett otal gånger osv...

Hoppas nu bara dom går till final så man får avnjuta den på plats här i soliga Malmö.

Idag blir det baby café på 71:ans dvs mammas trädgård, Linda och Leo kommer med dit och busar lite kan tänka mig att en och annan mjukglass kan slinka ner med =) lite bad och boll kastning hinns det säkerligen oxå med.

ha en trevlig dag och njut av den

4 kommentarer:

Therese sa...

Ha, ha - ja det gäller att vara positiv - och jag hann grymt mycket i morse så du har så rätt! :-)

OA PIP sa...

Nu måste det väl vara tid för ett litet nytt inlägg.....

fajndivajn sa...

Hallåhej! Jag hade jättegärna slipat om, men det är nämligen så att det har spruckit lite på vissa ställen så det kommer inte bli snyggt. :( men annars hade jag också propsat på det! :)

fajndivajn sa...

Okok, har du något tips på golvslipare då? =)Det lät ju finemang, man kan ju åtminstone prata med dem!