tisdag 18 mars 2008

tisdag!

Då var två av veckans 4 dagar avklarade och domhar ju bjudit på ett underhållande väder eller?
man trodde att våren var på väg och att den globala uppvärmningen skulle hjälpa till men ! det verkar vara nått som är påhittat. inget roligt som har hänt då?
jo spelade korpen igår vi vann med 3-2 jag gjorde äntligen en bra insats som jag själv var med nöjd med mellan stolparna. gjorde ett par räddningar som jag trodde en man i min kaliber skulle ha svårt att göra =). men men match ikväll igen avspark 23:10 mitt laget i serien som har 15 raka förluster.........! annars är förkylningen på bätttringsvägen den dagliga förbrukningen ligger nu bara på en fjärdedels toa rulle.

och har ni tråkigt eller fryser så kan ni alltid titta på en rolig film eller drömma lite.
http://www.filecabi.net/video/3b1e3750e2.html


undrar om det är nått jäkla nyår idag!!! danskt eller egyptiskt för jävlar i helvet vad dom smäller raketer här!! kan ju vara han som rånade frisörsalongen som firar med =)

1 kommentar:

C-H sa...

Iranska nyåret tror jag att det är